Fogamzásgátlás

Új hozzászólás Linkek Fórum témák Regisztráció



Anita1989 [NŐ] (28) moderálás | válasz | 2011-11-20 | 19:11:44
Sziasztok!

Segítséget szeretnék tőletek kérni, vagyis véleményt! Leírom ami történt: csütörtökön(11.17.) szedtem be az utolso gyógyszert (e havi), azóta persze nem vettem be, mert most lesz a vérzéses időszakom....ma reggel (11.20.) szeretkeztem a barátommal és ő elment bennem...most egy órája vettem be a "vasárnapi" gyógyszert, tehát megkezdtem a következő havit.
Megjegyezném, hogy a yasminelle gyógyszert már 2 éve szedem rendszeresen.

Kérdésem!!! Szerintetek felkeressem-e az orvosomat vagy felesleges aggódnom? Esetleg ha beszedem a tegnapi vagyis "szombat" felirat levőt akkor csökkenthetem a kockázatot?

Válaszotokat előre is köszönöm!
[144738] +kedvencekhez

Link:

TÉMAKÖRÖK
SZAVAZÓ
Ki fizessen az első randin?
Nemed:
Férfi
Fele-fele arányban
FRISS KOMMENTEK
FÓRUM
» Biszexualitás
» Maszturbálás
» Erotikus játékok
» Korai magömlés
» Láb, harisnya és tűsarok
» Beszélgetünk
» Segédeszközök
» Mit változtatnál a szexualitas.hu-n?
» Anális szex
» Prosztata masszázs, prosztata orgazmus
» Merevedési zavarok
» Barátság extrákkal
» Szüzesség elvesztése
» Orális szex
» A méret a lényeg?
» Szex a terhesség alatt és után
» Hűtlenség, megcsalás
» Idézetek
» Nemi betegségek
» Női orgazmus
» A terhesség első jelei
» Nők szexuális problémái
» Könyv, zene, film, TV
» Homoszexualitás
» Szakítás
» Abortusz
» Pornográfia
» Szerelem, párkapcsolat
» Szex különleges helyeken
» Fogamzásgátlás
» Menstruáció
» Intimtorna
 


RSS cikkek