Fogamzásgátlás

Új hozzászólás Linkek Fórum témák Regisztráció



Vicky90908 [NŐ] (27) moderálás | válasz | 2012-10-25 | 18:22:24
Szia!

Én NuvaRing-et használtam,ami szintén hormonális fogamzásgátló készítmény, most szünetet tartok, és úgy áll a helyzet h nem jön meg, mert a hormonjaim nincsenek a helyükön.
Már bánom, hogy elkezdtem ilyen szerekkel élni, de nem akartam teherbe esni.
Szerintem 2x is gondold meg, mielőtt elkezded szedni! A saját egészséged érdekében!
Már bánom, hogy egyáltalán elkezdtem.
[145684] +kedvencekhez előzmény: [145683]Ízisz27

Link:

TÉMAKÖRÖK
SZAVAZÓ
Ki fizessen az első randin?
Nemed:
Férfi
Fele-fele arányban
FRISS KOMMENTEK
FÓRUM
» Biszexualitás
» Maszturbálás
» Erotikus játékok
» Korai magömlés
» Láb, harisnya és tűsarok
» Beszélgetünk
» Segédeszközök
» Mit változtatnál a szexualitas.hu-n?
» Anális szex
» Prosztata masszázs, prosztata orgazmus
» Merevedési zavarok
» Barátság extrákkal
» Szüzesség elvesztése
» Orális szex
» A méret a lényeg?
» Szex a terhesség alatt és után
» Hűtlenség, megcsalás
» Idézetek
» Nemi betegségek
» Női orgazmus
» A terhesség első jelei
» Nők szexuális problémái
» Könyv, zene, film, TV
» Homoszexualitás
» Szakítás
» Abortusz
» Pornográfia
» Szerelem, párkapcsolat
» Szex különleges helyeken
» Fogamzásgátlás
» Menstruáció
» Intimtorna
 


RSS cikkek