Erotikus masszázs (2. rész)

2008-06-12 | Anthico | Pierre Ives: Az erotikus masszázs című könyve alapján


Ebben a cikkben részletes leírást találnak a különböző testrészek 5-10 technikával történő masszírozására. Az itt felsorolt mozdulatsorok csak példának szolgálnak, ezeken kívül még számos módszer létezik, melyeket Pierre Ives: Az erotikus masszázs című könyvében olvashatunk.

Ebben a cikkben részletes leírást találnak a különböző testrészek 5-10 technikával történő masszírozására. Az itt felsorolt mozdulatsorok csak példának szolgálnak, ezeken kívül még számos módszer létezik, melyeket Pierre Ives: Az erotikus masszázs című könyvében olvashatunk.

Alapmozdulatok

Erotikus masszázs - Általános masszázsA masszázs alapját mindössze ötféle mozdulat képezi, melyeket kedvünkre variálhatunk vagy akár ezekre támaszkodva új, egyéni fogásokkal is kísérletezhetünk.

Simítás: tenyérrel, ujjakkal, egyik vagy mindkét hüvelykujjal végzett hosszú, de feszes mozdulat.
Gyúrás: a hús, az izmok gyúrását jelenti, mint amikor kenyértésztát dagasztunk.
Dörzsölés: általában kisebb-nagyobb körkörös mozdulatokkal végezzük. Ugyanúgy, mint a simításnál, itt is a tenyerünket, ujjunkat vagy hüvelyujjainkat használjuk.
Ütögető: lényege a "verő" mozdulat, melyet ujjheggyel, csuklóval, ököllel, tenyér élével vagy könyökkel végezhetünk.
Vibráció: legtöbbször ujjheggyel vagy a kéz egyéb részeivel végezzük.

A fej, az arc, és a nyak

A homlok érintése: térdeljen partnere fejéhez. Tenyerét szorítsa a homlokára úgy, hogy az ujjak a halántékot érjék. Anélkül, hogy kezével nyomást fejtene ki, maradjon így néhány pillanatig. Ez a mozdulat hasonlatos a tantrizmus "hallgatózó" módszeréhez, mely már a tulajdonképpeni masszázs megkezdése előtt szoros kontaktust létesít a partnerrel.

Most figyelje egy kicsit a saját légzését. Fontos, hogy egyenletesen és mélyen vegyen levegőt. Ne feledje, hogy partnere is csak akkor érzi jól magát, ha Ön elég laza és nyugodt.

A "harmadik" szem: kezét tehát partnere homlokán nyugtatja. Ebből a pozícióból könnyedén áttérhet arra a mozgásra, melyet Inkeles a "harmadik szem kinetiká"-jának nevez. Ez tulajdonképpen a fej energetikai központja, rendkívül érzékeny pont, mely körülbelül a homlok közepén, az orrnyereg fölött helyezkedik el. Ujjai hegyét gyengéden nyomja erre a bizonyos pontra, majd végezzen apró, lágy, körkörös mozdulatokat.

A homlok nyomása: most mindkét hüvelyujját helyezze partnere homlokára a haj tövéhez, és az ujjai hegyével mérsékelt nyomást gyakorolva haladjon lassan a halántékok felé. Közben végezzen apró, körkörös mozdulatokat, melyeket a homlok közepe felé irányuló lágy simogatásban oldjon fel.

A szemüregre gyakorolt nyomás: ujjait vezesse vissza a "harmadik szem"-re, majd pedig lágyan csúsztassa őket az orr és a szemek találkozásához, a szemek belső sarkához. Ezt s pontot nyomja 2-3 másodpercig, ezután középső ujját csúsztassa el néhány centiméternyit a szemüreg felső csontíve mentén, nyomja meg erősen, majd laza mozdulattal ismét haladjon pár centimétert előre. Nyomás, lazítás, nyomás, lazítás, egészen addig, míg a szemüregnek az orrtól legtávolabb eső pontjához nem ér. Majd ezt a mozdulatsort ismételje a szemüreg alsó csontja mentén is.

A szemek simogatása: csak a hüvelykujját használja minimális nyomás kifejtésével. Az orrnyeregtől induljon el és hüvelyujjai hegyével lágyan megnyomva a szemet, haladjon a halántékok felé.

Az arcizmok masszírozása: tenyerét helyezze partnere arcára úgy, hogy az ujjak az állkapocs oldalán helyezkedjenek el. Végezzen körkörös, masszírozó mozdulatokat.

Az áll és ajkak simogatása: mindkét hüvelyujját az állon megtámasztva, mutató- és középső ujjait csúsztassa partnere álla alá. Ujjait nyomja könnyedén az állra és húzza őket lassan mindkét irányban kifelé, a fülek felé. Majd ugyanezekkel a mozdulatokkal simítsa végig először az alsó, felső ajkakat.

A nyak simogatása: partnere fejét fordítsa balra és jobb kezével, körkörös mozdulatokkal masszírozza végig a nyakat, a válltól egészen a haj tövéig. Jól dolgozza meg a nyaki izmokat, a kulcscsonttól a fülekig.

A mellkas és a has

A következő gyakorlatokhoz olajozza be partnere mellkasát, hasát és oldalát. Fontos, hogy folyamatosan érintkezzen a testtel, és ne zökkenjen ki a masszázs eddigi ritmusából.

Alapmasszázs: még mindig partnere fejénél térdel. Mindkét kezét helyezze ferde irányban a mellkasra, a mellek közé, közvetlenül a kulcscsont alá, majd simogassa végig a testet egészen a szeméremcsontig. A mellkast erősebben, míg a gyomrot gyengébben nyomja. Mikor a szeméremcsonthoz ért, eddig szorosan összezárt kezeit távolítsa el egymástól és simítsa végig a csípőket, míg keze el nem éri az asztalt (vagy földet). A kiindulási ponthoz többféle mozdulattal is visszajuthatunk. A csípőkről csúsztassa fel kezeit partnere oldalára. Itt fejtsen ki erős nyomást, mintha maga felé akarná húzni partnerét. A hónaljaktól visszatérhet a kiindulási ponthoz és megismételheti az egész gyakorlatot.

"Az úszás": a mozdulat-kombináció elnevezése Inkelestől származik. Ezt a gyakorlatot különösen a hölgyek kedvelik. Kezeit fektesse szorosan egymás mellé partnere hasára, majd lágyan nyomva haladjon az oldalak felé. A mozdulatot többször ismételje meg, majd kezdje elölről, de most már pár centiméterrel feljebbről indulva.

A kulcscsont nyomása: mindkét kulcscsontot fogja gyengéden hüvelyk- és mutatóujjai közé, és ujjait lágyan csúsztassa végig a csonton, egymással ellentétes irányba. A gyakorlatot többször ismételje meg.

A mellkas körkörös masszírozása: partnere fejénél térdelve végezzen széles, körkörös mozdulatokat annak mellkasán. Eközben fokozott erőkifejtésre van szükség, és figyeljen oda, hogy mozdulatai szimmetrikusak legyenek. Kezeit lassan vigye le egészen a mellkas alsóvégéig, majd csúsztassa őket vissza az oldalak mentén.

A mellkas élénkítő masszázsa: térdeljen partnere mellé. Olyan mozdulatokat kell végeznie, mintha partnerét az oldalára akarná fordítani. Ehhez kezeit helyezze a mellkas oldalára, majd felváltva csúsztassa el őket egymás mellett, mégpedig egymással ellentétes irányba.

A felsőtest élénkítő masszázsa: a mellkas élénkítő masszírozásánál megismert mozdulatokkal masszírozza végig immár partnere egész felsőtestét. A csípők magasságában kezdje, és egyazon ritmusban haladjon egészen a hónaljig, majd vissza. A gyakorlatot partnere mindkét oldalán végezze el.

A has simogatása: továbbra is térdeljen partnere mellett. Minthogy a has is érzékeny terület, ezért masszírozás közben ne nyomja meg túlságosan. A gyakorlat megkezdése előtt hajlítsa be partnere térdeit, így a hasizmok ellazulnak és a masszírozás eredményesebb lesz. Ha partnere jobb oldalán térdel, akkor bal tenyerét helyezze gyomortájék közepére. Ekkor lassan, gyengéd nyomással írjon le körkörös mozdulatokat. Mindig az óramutató járásával megegyező irányba haladjon, mert az ily módon irritált vastagbél is ebbe az irányba tekeredik. A masszírozást tehát kezdje a gyomortájék közepén és bal kezével apró köröket leírva nagyon lassan haladjon végig a has egész felületén. Mikor baljával elérte a csípőt, közvetlenül a mellkas alsó széle alatt, vonja be jobb kezeit is. A jobb csípőtől elindulva az előzőekben leírt apró, körkörös mozdulatokkal haladjon a bal csípőig.

A kar és a kéz

A kar és a kéz masszírozása előtt tanácsos partnere kezét egy-két percre a sajátjába venni és szabad kezét eközben alkarjára fektetni. Amennyiben a masszázst pár végzi, helyezze "harmadik szemét" partnere vénájára a könyökhajlatban. Fontos tudni még, hogy mindenfajta dörzsöléses masszírozást, mely a vérkeringést serkenti, a szív irányába kell végezni. Ez igaz minden egyéb testrészre is.

A kar vérkeringését serkentő masszázs: partnere karját fogja kezei közé, és dörzsölje végig a csuklótól a hónaljig. Mikor a vállhoz ért, zárja össze kezeit a karon és egy folyamatos mozdulattal csúsztassa őket vissza a csuklóig. Ezt a gyakorlatot legalább tízszer végezze el mindkét karon.

A kar gyúrása: partnere egyik kezét szorítsa a hóna alá, így a kar megemelkedik. Kezeit fektesse a karra úgy, hogy hüvelyujjaival apró, körkörös mozdulatokat tudjon leírni a kar felületén. Ebben a helyzetben masszírozza végig az egész felkart. A könyöknél a többi ujjait használja, melyek értelemszerűen a kar hátsó részén helyezkednek el. Ezután engedje vissza partnere karját a földre vagy az asztalra. Ebben a pozícióban folytassa a gyakorlatot az alkar hasonló masszírozásával, egészen a csuklóig, majd kezdje az egészet elölről, de most fordított irányba, alulról felfelé.

Az alkar húzó masszírozása: hüvelykujjaival erős nyomást kifejtve, fogja meg mindkét kezével partnere csuklóját, majd húzza őket erősen a könyök felé. A mozdulat erőssége partnere izomzatától függ. A könyökhöz érve engedjen a nyomás erejéből, és kezeit az alkar két oldala mentén csúsztassa vissza a csuklóhoz, majd ismételje meg a mozdulatsort.

Húzás és forgatás: partnere nyújtsa ki karját a feje fölé. Fogja meg a csuklóját és a kinyújtott, egyenes karral írjon le köríveket a levegőben, minden irányban háromszor. Előtte azonban jól húzza meg néhányszor partnere karját, hogy vállizületei ellazuljanak.

A kar húzása: az alábbi gyakorlat a kar masszírozásának ideális lezárása. Partnere továbbra is hanyatt fekszik, karja kinyújtva a feje mellett. Egyik kezét helyezze a felkar belső felére, másikat pedig partnere oldalára úgy, hogy a két kéz ujjai a hónaljban érintsék egymást. Ezután kezeit 45 fokos szögben elfordítva, az egyikkel haladjon fölfelé, a csukló irányába, a másikkal pedig lefelé a csípő felé. Mikor elérte ezeket a pontokat, a csuklónál fogva húzza meg erősen a kart, majd vegye vissza az erőt, kezeit csúsztassa ismét partnere felső karjára és a kart fektesse lazán a test mellé.

A kézfej forgatása: mielőtt rátérne a kéz masszírozására, először lazítsa el partnere kézfejét. Ere szolgál az alábbi gyakorlat. Egyik kezével fogja meg a kézfejet az ujjak tövénél, a másikkal pedig tartsa feszesen a kart. Ezután igyekezzen minél nagyobb köröket leírni partnere kézfejével.

A kézhát finom masszírozása: fektesse a tenyerére partnere tenyerét, és hüvelyujjaival apró köröket leírva masszírozza végig a kézfej hátát. Eközben csak akkora erőt fejtsen ki, hogy hüvelykujjaival épphogy érezze az apró csontok mozgását.

A tenyér finom masszírozása: a gyakorlat lényegében megegyezik az előzővel, csak most úgy fogja meg partnere kezét, hüvelykujjaival annak tenyerét tudja végigmasszírozni. Itt is apró, körkörös mozdulatokkal haladjon a csukló felé, majd ismét vissza a tenyérre.

Az ujjak nyomása és húzása: partnere kisujját fogja hüvelyk- és mutatóujja közé, és erőteljesen dörzsölje végig néhányszor alulról fölfelé, majd vissza. Befejezésképpen húzza meg erősen a kisujjat. A gyakorlatot mindegyik ujjon végezze el.

Befejezés: a masszázsnak ezt a részét a kéz és a kar simogatásával fejezze be, az ujjaktól a hónaljig. Ezután fogja meg partnere kezét és lazítson. Maradjanak így néhány másodpercig.



Kommentek

Töki [FF] (109)2008-06-13 - 01:09

A második legjobb cikk amit valaha olvastam !

#2532 |


Név:
Hozzászólás:
Biztonsági kód:
CAPTCHA Image
[ Új képet kérek! ]


Info: Nem regisztrált felhasználók hozzászólásai moderálás után kerülnek ki az oldalra.


Kapcsolódó cikkek

TÉMAKÖRÖK
CIKKAJÁNLÓ
SZAVAZÓ
Ki fizessen az első randin?
Nemed:
Férfi
Fele-fele arányban
FRISS KOMMENTEK
FÓRUM
» Szexuális nevelés
» Mit változtatnál a szexualitas.hu-n?
» Szex a terhesség alatt és után
» Maszturbálás
» Beszélgetünk
» Anális szex
» Orális szex
» Merevedési zavarok
» Biszexualitás
» Erotikus játékok
» Korai magömlés
» Láb, harisnya és tűsarok
» Segédeszközök
» Prosztata masszázs, prosztata orgazmus
» Barátság extrákkal
» Szüzesség elvesztése
» A méret a lényeg?
» Hűtlenség, megcsalás
» Idézetek
» Nemi betegségek
» Női orgazmus
» A terhesség első jelei
» Nők szexuális problémái
» Könyv, zene, film, TV
» Homoszexualitás
» Szakítás
» Abortusz
» Pornográfia
» Szerelem, párkapcsolat
» Szex különleges helyeken
» Fogamzásgátlás
» Menstruáció
» Intimtorna
 


RSS cikkek