szexualitas.hu logo
Regisztráció | Belépés
főoldal cikkek fórum szavazó kereső

Erotikus masszázs (3. rész)

2008-06-25 | Anthico | Pierre Ives: Az erotikus masszázs című könyve alapján

Ebben a cikkben részletes leírást találnak a különböző testrészek 5-10 technikával történő masszírozására. Az itt felsorolt mozdulatsorok csak példának szolgálnak, ezeken kívül még számos módszer létezik, melyeket Pierre Ives: Az erotikus masszázs című könyvében olvashatunk.

Alapmozdulatok

A masszázs alapját mindössze ötféle mozdulat képezi, melyeket kedvünkre variálhatunk vagy akár ezekre támaszkodva új, egyéni fogásokkal is kísérletezhetünk.

Simítás: tenyérrel, ujjakkal, egyik vagy mindkét hüvelykujjal végzett hosszú, de feszes mozdulat.

Gyúrás: a hús, az izmok gyúrását jelenti, mint amikor kenyértésztát dagasztunk.

Dörzsölés: általában kisebb-nagyobb körkörös mozdulatokkal végezzük. Ugyanúgy, mint a simításnál, itt is a tenyerünket, ujjunkat vagy hüvelyujjainkat használjuk.

Ütögető: lényege a "verő" mozdulat, melyet ujjheggyel, csuklóval, ököllel, tenyér élével vagy könyökkel végezhetünk.

Vibráció: legtöbbször ujjheggyel vagy a kéz egyéb részeivel végezzük.

A láb elülső része és a lábfej

Az alsó lábszár simogatása: a masszírozás megkezdése előtt előbb "ismerkedjen meg" partnere lábával, lépjen vele kontaktusba. Erre kiválóan alkalmas a simogatás. Ne felejtse el beolajozni partnere lábát. Ujjhegyeivel nyugodt, lassú, széles mozdulatokat leírva simogassa végig partnere lábát, a bokától a térdig, vagy akár a combig, és vissza. Ismételje annyiszor, ahányszor csak jólesik, és közben figyelje partnere reakcióit, nehogy a csiklandozás megzavarja a koncentrálásban.

A láb vérkeringését serkentő masszázs: a mozdulatok lényegében megegyeznek a kar vérkeringését serkentő masszázs fogásaival. Kezeit helyezze a boka két oldalára, és hüvelykujjaival erősen nyomva a láb elülső részét, lassú, folyamatos mozdulatokkal haladjon fel a combig. Ezután csúsztassa vissza kezeit a bokához, de ekkor a láb két oldalát nyomja, vagy ujjheggyel masszírozza.

A lábikra simogatása alkarral: hajlítsa be partnere térdét és helyezkedjen el úgy, hogy a láb ne tudjon elcsúszni. Ha a masszázst asztalon végzik, egész egyszerűen üljön rá partnere lábujjaira. Ha a földön dolgoznak, térdeljen le, és partnere lábát szorítsa a térde közé. Jobb kezét szorítsa ökölbe, és alkarját jobb oldalról csúsztassa a lábikra mögé. A lábszár alsó felét csuklója belső felével masszírozza végig, majd följebb haladva használja az alkarnak közvetlenül a könyök alatti részét. Ugyanígy a comb hátsó részét is simogassa végig. Ugyanezekkel a mozdulatokkal haladjon visszafele is. A gyakorlatot mindkét combon háromszor ismételje meg.

A láb finom masszírozása: az alábbi gyakorlatot az ágyéknál kezdje, és a bokánál fejezze be. A térd környékén legyen különösen óvatos: ezt a területet csak gyengéden, ujjheggyel masszírozza.

A lábfej vérkeringésének serkentése: a lábfej az emberi test egyik legérzékenyebb része, ezért érdemes rá különös gondot fordítani. A talpnál azonban legyen óvatos: a lábfejnek ezen része minden egyes testrésszel, szervvel kapcsolatban áll, az arcüregtől kezdve a gerincoszlopon át egész a gyomorig. Ha tehát túl erősen nyomja vagy masszírozza a talp bizonyos pontjait, ezzel váratlan reakciót válthat ki a test különféle részeiből. Először a tenyérrel "súrolja" végig partnere lábfejét, lábujjaktól a boka felé (mindig a szív irányába), majd a lábfejét kissé megemelve ugyanezt tegye a talpon is, ugyancsak a lábujjaktól a sarok felé. A gyakorlatot legalább tizenötször ismételje meg.

A lábfej és a boka masszírozása: ezt a gyakorlatot a már jól ismert dörzsölő mozdulatokkal kell végezni, de ezúttal a hüvelykujjakkal erős nyomást kifejtve. Hüvelykujjaival tehát igen erőteljesen masszírozza végig a lábfej felső részét a lábujjaktól a bokáig. A bokához érve ujjheggyel dörzsölje erősen a bokacsont mindkét oldalát. Óvatosan hatoljon a csontok közé, mert ez a rész különös terhelésnek van kitéve. Minél lassabbak a masszírozó mozdulatok, annál kellemesebb az érzés és jobb az eredmény.

A lábujjak: a gyakorlat során ugyanazokat a mozdulatokat kell alkalmazni, melyeket a kéz ujjainak masszírozásánál már megismertünk. A kisujjal kezdve egyenként masszírozza, gyúrja, simogassa végig az összes ujjat, majd, szintén egyesével, forgassa őket minden irányba, és gyengéden hajlítsa be. Befejezésképpen zárja a kezébe mind az öt ujjat egyszerre és melengesse őket néhány másodpercig.

Befejezés: vegye kezébe partnere lábfejét úgy, hogy egyik tenyerébe a talpat fektesse, a másikat pedig helyezze a lábfej felső részére. Maradjanak így néhány másodpercig. A masszázsnak ezt a részét a lábfej simogatásával fejezze be. Leheletfinom mozdulatokkal, ujjheggyel dolgozzon, míg végül már csak épphogy érinti a lábujjak végét.

A láb és a comb (hátsó részek)

A vérkeringés serkentése: a már ismert módon, széles, nyugodt mozdulatokkal végezze a gyakorlatot a lábszár és a comb hátsó részének egész felületén.

A lábszár és a comb dörzsölése: helyezkedjen partnere mellé, és kezeit fejtesse egymás mellé a bokára. A gyakorlatot könnyed, ugyanakkor határozott mozdulatokkal kell végezni. Kezeit egymással ellentétes irányban mozgassa a lábszár egyik oldalától a másikig. Ez azt jelenti, hogy míg egyik kezét maga felé húzza, addig a másikkal eltávolodik saját testétől. Így haladjon végig a lábszáron és a combon, miközben természetesen Önnek is helyet kell változtatnia. Visszatéréskor ugyanezeket a dugyattyúszerű mozdulatokat végezze egészen a bokáig. A gyakorlatot nem szükséges megismételni.

A lábikra húzó masszírozása: kezeit helyezze partnere bokájára és erőteljes nyomást gyakorolva haladjon fel a térdig. A lábikra igen húsos rész, ezért nyugodtan nyomja erősen az izmot. A gyakorlatot legalább tizenkétszer ismételje.

A térdhajlat masszírozása: kezeit határozott mozdulattal csúsztassa végig az alsó lábszáron, és a térdhajlathoz érve nyomja erősen ezt a területet. Tenyerével végezzen körkörös mozdulatokat mindkét irányba.

Az alsó lábszár masszírozása: a boka magasságában kezeivel bilincsszerűen fogja közre partnere lábát és erős nyomást kifejtve haladjon fel a térdig. Lágy, simogató mozdulattal térjen vissza a kiindulási helyzetbe.

A comb erős masszírozása: helyezze egyik tenyerét a lábikra alsó részére úgy, hogy az ujjak a térd felé nézzenek. Szabad kezével támaszkodjon rá erre a kézre, így a nyomás erejét megduplázhatja. Ebből a helyzetből kiindulva kezeit csúsztassa végig partnere lábán egész a combig. A masszírozást immár csak ujjheggyel végzett simogatással fejezze be.

A fenék

Ezt a testrészt, érthető okokból, talán mind közül a legkönnyebben lehet masszírozni.

A fenék gyúrása: a gyakorlatot ugyanúgy végezze, mintha kenyértésztát gyúrna. Fogja hüvelykujja és többi ujja közé a fenék zsírpárnáit és kezeit kissé megemelve gyúrogassa ujjai közt. Először az egyik fél feneket masszírozza át, majd a másikat. A gyakorlat közben Önnek nem kell helyet változtatnia: partnere dereka mellett térdelve kényelmesen eléri a fenék mindkét felét.

Finom masszírozás ujjheggyel: ennél a gyakorlatnál, ugyanúgy, mit az előzőnél, egyszerre csak az egyik fél fenéken dolgozzon. Mutató- és gyűrűsujját hajtsa rá a középső ujjára, így ez a három ujj egyfajta háromszöget alkot. A fenék és a derék találkozásától kiindulva haladjon lefelé közvetlen a gerincoszlop jobb oldalán. Mindig egy kicsit arrébb kezdje, de ugyanezekkel a mozdulatokkal masszírozza végig a fenék egész felületét. Az utolsó mozdulatsor végén ily módon a csípőn fog kikötni. Masszírozás közben végezzen apró, körkörös mozdulatokat. Ha leért a fenék aljára, esetleg a combokra, lágy simogatással térjen vissza a kiindulási helyzetbe. Ha végzett az egyik félfenékkel, helyezkedjen el partnere másik oldalán.

Masszírozás ököllel: ennél a gyakorlatnál a feneket lentről felfelé, ököllel masszírozza. Partnere hátsóját képzeletben ossza fel a deréktól a combokig párhuzamos sávokra. Ezeket a csíkokat masszírozza felváltva.

Simogatás tenyérrel: ez a gyakorlat a fenék teljes felületének lazítására szolgál. Tenyerét helyezze partnere hátsójára, és anélkül, hogy túlságosan nyomná, végezzen széles, körkörös mozdulatokat a testrész egész felületén.

A fenék nyomása: ujjai legyező alakban tárja szét, majd helyezze kezeit a fenék és a comb találkozására. Kezei így a félgömbök legnagyobb részét betakarják. Ekkor kezdje el rezegtetni a kezeit balról jobbra, tehát vízszintes irányban, mozgásba hozva ezzel az egész feneket. A gyakorlat igen kellemes és ráadásul könnyű elvégezni.

A hát

Erotikus masszázs hátAz általános masszázsnak, akár az erotikus masszázs nyitányának tekintjük, akár nem, mindenképpen a hát fellazítása, átmozgatása a legfontosabb része. Az alábbi gyakorlatsor egyben az erotikus masszázs első szakaszának befejezése is. A hát masszírozásával kiteljesedő eufórikus állapot továbbsegíti a partnereket az érzéki beteljesedés felé,s így az erogén zónák és a nemi szervek simogatása, becézgetése már könnyebb, és ami a legfontosabb, kölcsönös lesz.

A hát vérkeringését serkentő masszázs: helyezkedjen partnere lábához, és két tenyerét tegye a derekára, a gerincoszlop két oldalára úgy, hogy az ujjak felfelé, a nyak felé nézzenek. Eközben ne érintse meg a gerincoszlopot. Erőteljes nyomást kifejtve, kezeit csúsztassa végig a háton, egészen a nyakig, de magát a nyakat megint csak ne érintse. Az oldalak finom, ujjheggyel történő, körkörös masszírozásával térjen vissza a kiindulási helyzetbe. Ha a masszázst a földön végzik, akkor üljön partnere combjára.

A csípő masszírozása: jobb kezének ujjhegyeivel tapintsa ki partnere csípőcsontját, közvetlenül a gerincoszlop jobb oldalán, majd a nyomóerő növelése céljából baljával támaszkodjon a jobb kéz ujjaira. Ez utóbbiak apró, körkörös mozgatásával haladjon végig a csípőcsont mentén, egészen addig, míg meg nem érinti az asztallapot vagy a földet. A mozdulatokat folytassa combon, majd a fenéken keresztül térjen vissza a kiindulóhelyzetbe. A gyakorlatot a derék mindkét oldalán háromszor-négyszer ismételje meg.

A derék nyomása: az alábbi gyakorlatnál csak a hüvelykujját használja. A kiindulási pont megegyezik az előző gyakorlatéval, de most mereven kinyújtott hüvelykujjaival, felváltva hol az egyikkel, hol a másikkal, simítsa erőteljesen felfelé a csontokhoz tapadó izmokat. Mozdulatai legyen gyorsak és határozottak. A gyakorlatot nem szükséges a hét teljes felületén elvégezni, elég, ha a derék fölött, a gerincoszlop két oldalán egy-egy, kb. 10 cm-es sávban dolgozik. Fontos, hogy ujjait élénken és keményen mozgassa.

Az oldalak masszírozása: helyezkedjen partnere mellé. Kezeit tegye egymás mellé partnere csípőjére úgy, hogy az ujjak lefelé, tehát az asztal lapja, illetve a padló felé nézzenek. Ebből a helyzetből húzza maga felé a kezeit, felváltva, először az egyiket, majd a másikat. A gyakorlatot kezdheti lejjebb, a combnál is, és innen haladjon a hónaljig. Minél gyorsabban végzi a gyakorlatot, annál izgatóbb lesz az érzés partnere számára is.

"Az úszás": ugyanezeket a mozdulatokat már elvégezte partnere mellkasán, ezúttal azonban a háton alkalmazza őket, a deréktól a vállig. A lapockánál legyen nagyon óvatos.

A hát masszírozása: alaposan masszírozza át a hát egész felületét, beleértve az oldalakat is. Mozdulatai legyenek erőteljesek, határozottak, hisz ez a terület rendkívül nagy megterhelésnek van kitéve. Emelje le az izmokat a csontokról és gyúrja át őket alaposan, a gyakorlatot többször megismételve.

"Ollófogás": lényegét a neve is mutatja: az ujjak az olló szárnyaihoz hasonlóan. Szétnyitva gyúrják végig a hátat. Jobb keze hüvelykujjával tolja a bőrt és az izmokat bal kéz olló módjára szétnyitható hüvelyk- és mutatóujja közé. A gyakorlat nehézségét inkább az adja, hogy módszeresen kell előrehaladni, nehogy bármilyen pici területet is kihagyjon a masszírozásból. Ezért legyen türelmes, ehhez sok idő kell.

A váll forgatása, gyúrása: partnere fejénél térdelve egyik kezével támassza meg a lapockát, hogy ne tudjon mozogni, a másikkal pedig forgassa meg egyszer-kétszer a vállat. A gyakorlatot a lapocka erőteljes dörzsölésével fejezze be. Ezután rögtön térjen rá a vállizmok gyúrására, főképp a vállak és a nyak közti területen. Mindkét vállon egyszerre végezze a gyakorlatot, hosszú ideig, erőteljes, határozott mozdulatokkal. Ezen a ponton az izmok nagyon gyakran feszesek és kemények.

Kapcsolódó cikkek:


Kommentek

Beez [NŐ] 41 2009-05-31 21:08
Sziasztok!
Én elovastam a cikkeket és megdöbbenve tapasztaltam, hogy én ezeket ösztönből így csinálom. Már a mozdulatfajtáka is. Igaz ezt már többeketől megkaptam, hogy jó és erős kezem van. És a mostani alakuló kapcsolatom is sűrű "nyögésekkel és sóhajokkal" éreztette, hogy jól csinálom.
Jóleső érzés, ha kényezetetik az embert és tényleg bemelegítésnek sem utolsó.
[5792]
LYLLY [NŐ] 41 2009-04-05 12:36
nekem egy erotikus masszas kifejezése,jelentése csak rőviden annnyi.:a párom nagyon kifinomult,testével és kezével egyszerre összhangban van, masszás szappannal vegkeni egész testemet,es 1 orán keresztül kényeztet,fantasztikus nagyon jo érzés ,és nem beszélve arrol egyszere 2 legyet üt :mert a végeredmény csodálatos szex utánna.Mi kéne még egy jo masszázs utan?....
[5434]
nana000 [NŐ] 56 2009-04-04 21:48
Sziasztok!
Én a kedvesemnek olyan masszást adok ha eljön hozzám ,hogy el lazuljon tőle és utána rám tudjon figyelni,soha nem tanultam,de azt mondják nagyon jól csinálom ,a titka az ,hogy szívvel lélekkel csinálom ,a női energiámat át adom neki ,mert tudni kell ,hogy ez fontos! a nő a férfinak ,a férfi meg a nőnek adja át az energiát,a szeretkezéshez ez nagyon fontos ,akik ezt nem tudják megtenni azoknak nem sikerül úgy a szeretkezés ahogy szeretnék ennyi:)nana
[5433]
Birka [NŐ] 33 2008-12-15 13:36
Sziasztok!
A párom munkája miatt nagyon hátfájós, viszont ezek a masszázs mozdulatok tényleg nyugtatják az idegeket és üdítik az ember testét. ( És még az együttléthez is kedvet tudnak hozni! )
[4180]
Név:
Hozzászólás:


Info: Nem regisztrált felhasználók hozzászólásai moderálás után kerülnek ki az oldalra.

Cikkajánló

Erotikus masszázs (2. rész)

Erotikus masszázs (1. rész)

Milyen érzést nyújt az orgazmus?

A szerelem iskolája

Férfiszex (1.rész)

A multiorgazmusos pár (1.rész)

Szavazó

Mikor voltál legutóbb nőgyógyásznál / urológusnál?

Fórum

Mit változtatnál a szexualitas.hu-n?
2018-09-16 - 23:08

Biszexualitás
2018-08-30 - 16:16

Maszturbálás
2018-08-06 - 22:57

Láb, harisnya és tűsarok
2018-08-05 - 07:47

Pornográfia
2018-07-12 - 11:38

Merevedési zavarok
2018-05-10 - 10:17

Segédeszközök
2018-04-22 - 17:20

Korai magömlés
2018-04-22 - 17:17

Prosztata masszázs, prosztata orgazmus
2018-04-05 - 19:29

Anális szex
2018-03-25 - 08:59

Szex a terhesség alatt és után
2018-02-15 - 16:18

Erotikus játékok
2018-02-04 - 10:53

Beszélgetünk
2018-01-26 - 04:35

Szexuális nevelés
2018-01-23 - 22:17

Orális szex
2017-12-19 - 22:38

Barátság extrákkal
2017-02-08 - 14:54

Szüzesség elvesztése
2017-01-12 - 15:35

A méret a lényeg?
2016-10-10 - 16:32

Hűtlenség, megcsalás
2016-08-05 - 18:22

Idézetek
2016-02-27 - 09:58

Nemi betegségek
2016-02-16 - 12:54

Női orgazmus
2016-01-02 - 12:04

A terhesség első jelei
2015-09-14 - 22:41

Nők szexuális problémái
2015-03-12 - 14:06

Könyv, zene, film, TV
2015-01-15 - 21:49

Homoszexualitás
2014-03-10 - 21:49

Szakítás
2013-12-30 - 01:18

Abortusz
2013-12-30 - 00:35

Szerelem, párkapcsolat
2013-08-22 - 09:53

Szex különleges helyeken
2013-07-30 - 12:37

Fogamzásgátlás
2013-04-13 - 15:22

Menstruáció
2013-01-06 - 18:25

Intimtorna
2012-10-18 - 10:41